pokaser

pokaser

pokaser

pokaser

pokaser

  • ۰
  • ۰

قیمت یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید در خرید حفاظ سرنیزه ای و انواع حفاظ به آن دقت نمایید . قیمت حفاظ سرنیزه ای را هم می توان جزء یکی از مزیت های اصلی آن برشمرد. برخلاف بسیاری از انواع نرده های آهنی که نیاز به استفاده از میلگردها و آهن های بسیار زیادی در آنها است، نرده سرنیزه ای تقریبا میزان مشخصی آهن نیاز دارد. البته از این نظر قیمت آن قابل کنترل است. ترفندهای خاصی وجود دارد که بدون کاهش کیفیت و امنیت موجود در این نرده آهنی، قیمت آن را تا حد بسیار بالایی تنظیم و کنترل کرد. فاصله نسبی میله های عمودی در نرده سرنیزه ای، اصلی ترین قسمت ساخت آن می باشد. زیاده روی در استفاده از میله های آهنی و عدم رعایت فاصله استاندارد، هر دو آسیب بزرگی از نظر امنیت و هزینه را برای کاربر به دنبال خواهد داشت. اعتماد به یک سازنده درجه یک و با تجربه تنها راه خروج از این چالش بزرگ است.
نصب حفاظ سرنیزه
نصب بهترین حفاظ روی دیوار، کار آسانی است که نیاز به تخریب چندانی در دیوار ندارد. حفاظ دیوار معمولا در کارگاه ساخته شده و به محل نصب آورده می‌ شود. نصاب حرفه ‌ای حفاظ را بدون وارد کردن آسیب به دیوار نصب می‌ کند. از این رو اگر به دلیل نگرانی از تخریب و مواردی از این دست، نصب نرده خود را پشت گوش انداخته ‌اید، می توانیم این خبر خوش را برای شما داشته باشیم که نصب این سازه در بسیاری از موارد آسان و بی‌ دردسر خواهد بود. برای نصب آسان با نصابی حرفه ای، شرکت آکام حفاظ به شما کمک می کند. متخصصین این شرکت به راحتی و در مدت کوتاهی قادرند تا حفاظ سرنیزه و نرده را نصب کنند. 

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • basker nsdo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی