pokaser

pokaser

pokaser

pokaser

pokaser

  • ۰
  • ۰

 تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس ، خودروهای لیفان خودرویی 4 سیلندر و دارای 16 سوپاپه هستند و از حجم موتور 1596 سی سی برخوردار می باشد . قطعات خودروهای لیفان و جیلی کمی کمیاب بوده و سخت پیدا می شود ، به همین خاطر هر تعمیرگاهی قابلیت تعمیر آن را دارا نمی باشد .


تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس :

تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس ، خودروی جیلی برای اولین بار در سال 2007 تولید و توزیع شد و همچنان تنها شاسی بلندی می باشد که برند امگرند آن را ارائه می دهد . شرکت جیلی از بزرگترین شرکت های خودروسازی در کشور چین است . تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس از کادری مجرب و حرفه ای برخوردار می باشد . برای برقراری ارتباط با تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمائید .


تعمیرگاه لیفان در تهرانپارس :

تعمیرگاه لیفان در تهرانپارس ، خودروهای لیفان از ظاهری جذاب برخوردار هستند که خودروسازان چینی در دنیا توسط این خودرو موفقیت های بسیاری را کسب نمود . طرح های چراغ های جلو و عقب خودروی لیفان با یکدیگر متفاوت هستند . تعمیرگاه لیفان در تهرانپارس از تعمیرکاران حرفه ای و کاربلدی برخوردار می باشد . برای تماس با تعمیرگاه لیفان در تهرانپارس می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


تعمیرگاه جیلی در شرق تهران :

تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس ، بعد از نشستن پشت فرمان خودروی لیفان مدل X50 به سرعت متوجه این می شوید که در پشت آمپر آن ، هیچ اثری از سرعت سنج نمی بینید اما در عوض دور سنج موتور با یک پس زمینه ی قرمز رنگ داخل مرکز آن قرار دارد . با روشن نمودن پیشرانه ی 1.5 لیتری با قدرت توان تولیدی 102 اسب بخار با چرخیدن کلید با صدای نرم و آرام اتفاق می افتد . تعمیرگاه جیلی در شرق تهران در خدمت شما عزیزان می باشد . برای تماس با تعمیرگاه جیلی در شرق تهران می توانید به شماره های موجود در آگهی رجوع نمایید .


تعمیرگاه لیفان در شرق تهران :

 تعمیرگاه لیفان در شرق تهران ، خودروی لیفان مدل x60 جلوی آن از ظاهری بسیار زیبا ، مدرن و محکم برخوردار است . خودروی لیفان همانند خودروهای کاروان جذاب و مدرن می باشد . همانند یک خودروی داخل شهری کاملا قوی و محکم است . طراحی چراغ های جلوی این خودرو همانند چشم های عقاب وسیع می باشد . اگر که  از خودروی لیفان برخوردار هستید و دچار مشکل شده اید ، تعمیرگاه لیفان می تواند مشکل شما را برطرف نماید . برای تماس با تعمیرگاه لیفان در شرق تهران می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


تعمیرگاه تخصصی لیفان در شرق تهران :

تعمیرگاه تخصصی لیفان در شرق تهران ، خودروهای لیفان از ترکیب طراحی های ظاهری بسیار جذابی برخوردار هستند و همین امر سبب شده که خودروی لیفان از محبوبیت خاص و طرفداران ویژه ای دارا می باشد . خودروی لیفان یک خودروی خاصی است برای همین نباید آن را به هر تعمیرگاهی بسپارید ، تعمیرگاه تخصصی لیفان در شرق تهران جزو بهترین ها در این منطقه است . برای تماس با تعمیرگاه تخصصی لیفان در شرق تهران می توانید به شماره های موجود در آگهی رجوع کنید .


تعمیرگاه تخصصی جیلی در شرق تهران :

تعمیرگاه تخصصی جیلی در شرق تهران ، خودروهای جیلی نیز چه از نظر طراحی بیرونی و طراحی داخلی نیز بسیار خاص و جذاب می باشد . جیلی به شکل کاملا هوشمندانه ای بر بیشتر حداکثر سازی به کارگیری از فضا در امگرند X7 تمرکز نموده است . تعمیرگاه تخصصی جیلی در شرق تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . برای تماس با تعمیرگاه تخصصی جیلی در شرق تهران می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


تعمیرگاه مجاز جیلی در شرق تهران :

تعمیرگاه مجاز جیلی در شرق تهران ، با جیلی بسیاری از برند هایی همانند : امگرند ، انگلون ، گلیگل و همینطور برند هایی همانند کمپانی سوییسی ولوو نیز جزو این برند ها می باشد که توسط جیلی معروف گردیدند . برند امگرند جزو پرطرفدارترین ها و بهترین  برند ها می باشد . اگر که خیلی وقت است که به دنبال تعمیرگاه مجاز جیلی در شرق تهران هستید ، این مجموعه همانی می باشد که به دنبالش هستید . برای تماس با تعمیرگاه مجاز جیلی در شرق تهران می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع کنید .


تعمیرگاه مجاز لیفان در شرق تهران :

تعمیرگاه مجاز لیفان در شرق تهران ، خودروی لیفان X60 جزو خودروهای خاص به حساب می آیند . زیرا این مدل از اولین تجربه های تولید شرکت خودروسازی لیفان می باشد که در سال 2010 برای اولین بار از این خودروی شاسی بلند رونمایی گردید . این خودرو علاوه بر دارا بودن ظاهری جذاب از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار می باشد . برای تماس با تعمیرگاه مجاز لیفان در شرق تهران می توانید به شماره های موجود در آگهی مراجعه نمایید .

جزئیات خاص
تگ
تعمیرگاه جیلی در تهرانپارس، تعمیرگاه لیفان در تهرانپارس، تعمیرگاه جیلی در شرق تهران، تعمیرگاه لیفان در شرق تهران، تعمیرگاه تخصصی لیفان در شرق تهران
تلفن همراه
09122759926
اینستاگرام
#
ساعت کاری
#
تلگرام
#
واتس آپ
#
تماس با تعمیرگاه 09122759926
موقعیت
تهران
یافت آباد چهار راه قهوه خانه ضلع جنوب غربی پلاک 10 تعمیرگاه مدرن آقای حاتمی

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • basker nsdo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی